Se ha denunciado esta presentación.
Utilizamos tu perfil de LinkedIn y tus datos de actividad para personalizar los anuncios y mostrarte publicidad más relevante. Puedes cambiar tus preferencias de publicidad en cualquier momento.

جماعت احمدیہ مسلمہ کے خلاف نشر ہونے والے دو پروگرامز پر تبصرہ

247 visualizaciones

Publicado el

کچھ روز قبل میڈیا پر یہ خبر نشر ہوئی کہ کابینہ کے اجلاس میں یہ فیصلہ ہوا ہے کہ پاکستان میں اقلیتوں کا ایک قومی کمیشن بنایا جائے اور احمدیوں کو بھی اس کمیشن میں نمائندگی دی جائے۔ اس خبر کا ایک نمایاں پہلو یہ تھا کہ اس سلسلہ میں احمدیوں کی طرف سے کوئی مطالبہ نہیں کیا گیا تھا کہ انہیں اس کمیشن میں شامل کیا جائے۔ جماعت احمدیہ کا موقف اس حوالے سے بڑا واضح ہے اور سینکڑوں مرتبہ بیان کیا جا چکا ہے۔

یہ قدم خود ذمہ دار افراد اور کابینہ کے بعض اراکین کی طرف سے اُٹھایا گیا تھا۔ لیکن یہ خبر نشر ہونے کی دیر تھی کہ پورے ملک میں ایک ناقابل فہم شور شرابے کا آغاز ہو گیا۔ پہلے تو وزیر برائے مذہبی امور پیرنورالحق قادری صاحب نے بیان دیا کہ اس پر بحث ہوئی تھی لیکن ابھی کوئی فیصلہ نہیں ہوا۔ آئین پاکستان کے مطابق قادیانی غیر مسلم ہیں۔ پھر چودھری شجاعت حسین صاحب، سپیکر پنجاب اسمبلی پرویز الٰہی صاحب، اور وفاقی وزیر طارق بشیر چیمہ صاحب نے کہا کہ خواہ مخواہ پنڈورا بکس کھول دیا گیا ہے۔ پھر وفاقی وزیرعلی محمد خان صاحب کی طرف سے ایک مختلف بیانیہ سامنے آیا۔ انہوں نے کہا کہ عمران خان صاحب نے تو اس تجویزکی مخالفت کی تھی اور کہا تھا کہ جب تک قادیانی اپنے آپ کو غیر مسلم نہیں سمجھتے اس وقت تک وہ کسی کمیشن کا رکن نہیں بن سکتے۔ اس کے بعد مختلف چینلز نے اس بارے میں پروگرام کرنے شروع کیے۔ اور حسب سابق ان پروگراموں میں کوئی ٹھوس علمی یا قانونی بات کرنے کی بجائے مختلف سیاسی پارٹیوں کے نمائندوں کو بلا کر انہیں اسی طرح لڑایا گیا جس طرح کسی زمانے میں پنجاب کے دیہات میں مرغوں کی لڑائی کے مقابلے کرائے جاتے تھے۔ اس مضمون میں اس بارے میں صرف اُن دو پراگراموں پر تبصرہ کیا جائے گا جو ندیم ملک لائیو کے نام سے سماء نام کے چینل پر5 ؍اور6؍مئی 2020ء کو نشر ہوئے۔ان دو پروگراموں کے میزبان ندیم ملک صاحب تھے اورتحریک انصاف کے صداقت عباسی صاحب، وفاقی وزیرعلی محمد خان صاحب، پیپلز پارٹی کی پلوشہ صاحبہ، اورمسلم لیگ ن کے طلال چودھری صاحب ان پروگراموں میں شامل ہوئے۔تفصیلات بیان کرنے سے پہلے یہ وضاحت ضروری ہے کہ اس مضمون کا مقصد کسی سیاسی بحث میں الجھنا یا کسی سیاسی جماعت پر تنقید کرنا نہیں ہے۔ لیکن جماعت احمدیہ کے خلاف چلائی جانے والی مہم پاکستان کو شدید نقصان پہنچا رہی ہے۔ اس مضمون میں صرف ان امور کی نشاندہی کی جائے گی۔

Publicado en: Meditación
  • Sé el primero en comentar

جماعت احمدیہ مسلمہ کے خلاف نشر ہونے والے دو پروگرامز پر تبصرہ

  1. 1. (‫ادمح‬‫اطلسن‬‫رمزا‬‫ڈارٹک‬)
  2. 2. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  3. 3. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  4. 4. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  5. 5. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  6. 6. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  7. 7. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  8. 8. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  9. 9. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  10. 10. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  11. 11. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  12. 12. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  13. 13. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  14. 14. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  15. 15. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  16. 16. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  17. 17. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬ NO 1 NO 2 NO 3
  18. 18. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬ NO 4 NO 5
  19. 19. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  20. 20. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  21. 21. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  22. 22. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬
  23. 23. ‫رپورگا‬‫دو‬‫واےل‬‫وہےن‬‫رشن‬‫الخف‬‫ےک‬‫ہملسم‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رصبتہ‬‫رپ‬‫زم‬ ‫رفک‬‫رپ‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫رفام‬‫رکم‬‫بس‬‫ہی‬‫اھت۔‬‫ںیہن‬‫اشلم‬‫امندنئہ‬‫وکیئ‬‫اک‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫ںیم‬‫رپورگازم‬‫ان‬‫وتفوں‬‫ےک‬‫رکےن‬‫تبث‬‫دصتقی‬‫رہم‬‫رپ‬ ‫نکیل‬‫ےھت۔‬‫وہےئ‬‫عمج‬‫ےیل‬‫ےک‬‫ازل‬‫ےک‬‫رکےن‬‫رمگاہ‬‫اور‬‫وبےنل‬‫وھجٹ‬‫رپ‬‫دورسے‬‫اکی‬‫وہا؟‬‫ایک‬‫رھپ‬‫ریغ‬‫وک‬‫دورسے‬‫اکی‬‫ےئگ۔‬‫اگلےئ‬‫اامت‬ ‫رصف‬‫ہک‬‫ایک‬‫ارقار‬‫ہی‬‫۔‬‫ایگ‬‫دای‬‫رقار‬‫وہیدی‬‫وک‬‫دورسے‬‫اکی‬‫ایگ۔‬‫دای‬‫رقار‬‫اٹنجی‬‫اک‬‫اطوتقں‬‫ریبوین‬‫اور‬‫ملسم‬‫راےئ‬‫ااہظر‬‫اطمقب‬‫ےک‬‫ریمض‬‫اےنپ‬ ‫ہک‬‫ایگ‬‫ایک‬‫میلست‬‫ہی‬‫رںیتہ۔‬‫ںیہن‬‫وفحمظ‬‫زدنایگں‬‫یک‬‫وزراء‬‫وافیق‬‫وخد‬‫وت‬‫اجےئ‬‫ایک‬‫یھب‬’’‫وبن‬‫متخ‬‫ت‬‘‘‫دواکن‬‫ایسیس‬‫اینپ‬‫ضحم‬‫ہلئسم‬‫دقمس‬‫اک‬ ‫ےیل‬‫ےک‬‫وتڑےن‬‫ووٹ‬‫ےک‬‫رحفی‬‫ایسیس‬‫ضحم‬‫ےہ۔اور‬‫راہ‬‫اج‬‫ایک‬‫اامعتسل‬‫ےیل‬‫ےک‬‫اکمچےن‬‫دورس‬‫اکی‬‫اجات‬‫دای‬‫اگل‬‫ازلام‬‫اک‬‫راستل‬‫وتنیہ‬‫رپ‬‫ے‬ ‫ںیہ۔‬‫اجےت‬‫ےیک‬‫یھب‬‫ےلمح‬‫اقالتہن‬‫رپ‬‫اس‬‫رک‬‫اگل‬‫ازلام‬‫ہی‬‫اور‬‫ےہ۔‬ ‫رک‬‫دوھپ‬‫دوڑ‬‫اینت‬‫وت‬‫وہات‬‫وصنمہب‬‫ااسنین‬‫ہی‬‫ارگ‬‫ےہ۔‬‫ریہ‬‫رک‬‫ذات‬‫یک‬‫اعتٰیل‬‫دخا‬‫افحتظ‬‫یک‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫اک‬‫دخا‬‫وہیت۔‬‫ہن‬‫یہ‬‫رضورت‬‫یک‬‫ےن‬ ‫دینمش‬‫یک‬‫ادمحہی‬‫امجتع‬‫نکیل‬‫اھت۔‬‫اکیف‬‫ےیل‬‫ےک‬‫رکےن‬‫متخ‬‫وک‬‫ےلسلس‬‫ےک‬‫دمیع‬‫وھجےٹ‬‫اہھت‬‫دای‬‫رک‬‫احل‬‫ایک‬‫اک‬‫اپاتسکن‬‫ےن‬‫ولوگں‬‫ان‬‫ںیم‬‫ےہ۔‬ ‫د‬‫ان‬‫رصف‬‫اجبےئ‬‫یک‬‫ثحب‬‫زایدہ‬‫ےھت؟‬‫رکاناچےتہ‬‫ریمعت‬‫اپاتسکن‬‫ااسی‬‫اصبح‬‫انجح‬‫یلع‬‫دمحم‬‫ایک‬‫ایہن‬‫االسم‬‫ایک‬‫ںیل۔‬‫دھکی‬‫یہ‬‫وک‬‫رپورگاومں‬‫و‬ ‫وک‬‫ان‬‫نکیل‬‫۔‬‫ںیہ‬‫ےتکس‬‫رک‬‫المہظح‬‫آپ‬‫ںیہ۔‬‫وموجد‬‫رپ‬‫ویٹب‬‫وی‬‫رپورگام‬‫ہی‬‫ےہ؟‬‫داتی‬‫میلعت‬‫یک‬‫االخق‬‫وکیئ‬‫ہک‬‫ںیل‬‫رک‬‫یلست‬‫ہی‬‫ےلہپ‬‫ےس‬‫دےنھکی‬‫انابغل‬ ‫ےہ‬‫اتکس‬‫ڑپ‬‫ارث‬‫ربا‬‫رپ‬‫االخق‬‫ےک‬‫وچبں‬‫ےس‬‫ےننس‬‫وگتفگ‬‫یک‬‫مسق‬‫اس‬‫وہ۔‬‫ہن‬‫وموجد‬‫اپس‬‫آس‬‫ہچب‬‫۔‬

×