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Performics
ČO JEPROGRAMMATIC?
Performics
Automatizovaný proces
nákupu online reklamy
pomocou špeciálneho
software.
Performics
Adform, Doubleclick, Crimtan,
eTarget, RTBHouse, Criteo... je
ich niekoľko.
Performics
PREČO
MU VENOVAŤ
POZORNOSŤ?
Performics
Performics
Performics
Performics
Performics
AKO TO
FUNGUJE?
Performics
Performics
ČO JE NAŇOM
TAK DOBRÉ?
Performics
Performics
Čo všetko
v ňom môžeme
spravovať?
– Reklamné bannery
– Reklamné videá
– TV / HybridBroadcast
Broadband TV
– Bilboardy
– Print
– Radio
Performics
Performics
Performics
– Software, kde majitelia
webov ponúkajú
reklamný priestor.
SUPPLY SIDE
PLATFORM
Performics
Performics
– Software, pomocou ktorého hľadáme
najvhodnejší priestor
na zobrazenie reklamy.
DEMAND SIDE
PLATFORM
Performics
Performics
– Spôsob programatického nákupu
reklamného priestoru v aukcii
v reálnomčase.
REAL TIME
BIDDING
Performics
Performics
Performics
RT
B
Programmatic
Performics
AKO FUNGUJE RTB?
Performics
PONUKA AUKCIA NÁKUP
PROGRAMMATIC
JE SILA
Performics
Performics
Performics
Performics
Performics
Performics
Rich Media Formáty
Performics
Cross-Device
Performics
Viewability
Performics
ČO JE NUTNÉ
MAŤ PRIPRAVENÉ
PRED SPUSTENÍM?
Performics
Performics
Performics
Performics
Performics
Just because
I don’t care doesn’t
mean
I don’t understand.
— Homer Simpson
Performics
Performics
Performics
ROZHODUJÚCA
JE KREATÍVA
Performics
Kto kliká nareklamu?
– Study Showing 50 Percent Drop in
Number of U.S. Internet Users Who Click on
DisplayAds
– „Only 8 Percent of Internet Users Now
Account for 85 Percent ofall Clicks“
Performics
Study Showing 50 Percent
Drop in Number of U.S.
Internet Users Who Clickon
Display Ads
Performics
A kto sú títoklikeri?
InternetAverage InternetAverage
Insurance – Clickers Insurance – Converters
THIS SITE VS.
TOTAL
THIS SITE VS.
TOTAL
SEGMENT
Under 18
18–24
25–34
SEGMENT
Under 18
18–24
25–34
INDEX
147
138
66
INDEX
63
98
110
35–44
45–54
35–44
45–54
74
67
117
115
55–64
65+
55–64
65+
111
131
105
80
Performics
INVENTORY
DÁTA
KREATÍVA
FREKVENCIA
ZÁSAHUUŽÍVATEĽ
Dôležité
faktory
úspechu
kampane
Performics
BRANDFORMANCE
Performics
Štandardy vs. Neštandardy
ŠTANDARD
Performics
Štandardy vs. Neštandardy
NEŠTANDARD
Performics
NEŠTANDARD
Performics
NEŠTANDARD
Performics
ŠTANDARDY NEŠTANDARDY
– Priemerné CTR 0,10%
– Vysoký zásah
– Engagement rate 1,70%
– Avg. engagement time 8,02s.
– Viewibility rate 52%
– Priemerné CTR 0,40%
– Limitovaný zásah
– Engagement rate 14,45%
– Avg. engagement time 11,39s.
– Viewibility rate 68%
Štandardy vs. Neštandardy
Performics
TOP3
bannery podľa
zobrazovania
SK
– 300x250 = 11,2%podiel
– 300x600 = 6,18%podiel
– 728x90 = 5,81%podiel
12,0%
10,00%
8,00%
8,00%
6,00%
4,00%
300x250 300x600 728x90
Performics
TOP3
bannery podľa
zobrazovania
CZ
– 300x250 = 9,03 %podiel
– 728x90 = 6,09 %podiel
– 285x130 = 5,42 %podiel
10,0%
9,00%
8,00%
7,00%
6,00%
5,00%
300x250 728x90 285x130
Performics
Najlepšie
bannery
podľa CTR
– 320x50 = mobil
– 300x250
– 750x200
0,40%
0,30%
0,20%
0,10%
0,00%
320x50 300x250 750x200
Performics
Ktoré zariadenie
má najlepšie CTR?
Avg CPM (EUR)
1,20 0,80%
0,70%
0,60%
0,50%
0,40%
0,30%
0,20%
0,10%
0,00%
1,00
0,80
0,60
0,40
0,20
Desktop Mobile Tablet
Avg CPC
(EUR)
Avg CTR (%)
Performics
Ktoré
zariadenie
má najviac
zobrazení? 28%
61%
11%
MOBILE
DESKTO
P
TABLE
T
Performics
Data alebo kreatíva?
DATA KREATÍVA
Performics
Aký je zámer kreatívy?
VÝKON
ZOBRAZENIE
ODOVZDANIE POSOLSTVA
ZOBRAZENIE
ODOVZADANE
POSOLSTVA
ONLINE
KONVERZIA
KLIK UŽÍVATEĽ
Performics
Čo je cieľom kampane?
Odovzdanie reklamného
posolstva.
Performics
Ako odovzdávam reklamné
posolstvo?
– Užívateľ
– Správna kreatíva
– Frekvencia zásahu
– Vhodné inventory
– Meranie reklamnéhoposolstva
Performics
Ako zmerať odovzdanie
reklamného posolstva?
ČO? AKO?
AKO?
– ZNALOSŤ
REKLAMNÉHO
POSOLSTVA
– OPÝTAME SA
UŽÍVATEĽOV
Performics
MOBELIX
BRAND IMPACT SURVEY
Performics
Goal
– To increase position of
brand Mobelix against
their competitor
–usingprogrammatic
buying video formats in
RTB ecosystem.
Performics
CONTROL
GROUP
Campaign
1. Dividing users (targeted
audience) into two groups.
Control group and Exposed
group.
2. Programmatic buying in
RTB ecosystem. Execution of
campaign in the period of 15
days.
EXPOSED
GROUP
Performics
Measurement
BRAND IMPACTSURVEY
22,99%
EXPOSED GROUP
REACHED BY
ETARGET
15,08%
CONTROLGROUP
Na akú predajňu
nábytku ste videli
na internete najčastejšie
reklamu?
KIKA
ASKO
MOBELIX
OTHER
+ 7,91%
BRAND IMPACT
Performics
Survey results
PUBLIKUM
exposed group 51
KIKA
27,27%
MOBELIX
43 22,99% 42
ASKO
22,46%
OTHERS
51 27,27%
control group 59 32,96% 27 15,08% 44 24,58% 49 27,37%
–5,69% 7,91% –2,12% –0,10%
STATISTICS REPLIES
EVALUATION
70
60
50
40
30
20
10
0
60
50
40
30
20
10
0
KIKA KIKAASKO ASKOOTHERS OTHERSMOBELIX MOBELIX
Performics
Campaign summary
210 000 4,54
UNIQUE USERS FREQUENCY/CAMPAIGN
– Unique users: 210000 – Clicks: 12 277
– Nm. impressions: 954 634 – VTR: 37%
– Nm. Websites: 432 – CTR: 1,29%
– Duration: 15 days
Performics
– With this campaign we
helped client to know
position of his brand
and help himto
strengthen it.
– Increase brand recognitionon
internet +7,91%
– Put the advertiser on samelevel
withAsko
– Decrease leading position of Kika
from 55% to only 16% ontargeted
group
Summary
ETARGET CAMPAIGN
RESULTS
Performics
Client
„Our intent in Mobelix was to increase the
brand recognition, while using
programmatic opportunity to help to
achvieve our main object.The campaign
showed us that the strategy was chosen
very wisely, as the recognition of the
brand and increase of customers is the
best indicator for us.“
Simon Radil, Head of online
marketing, Mobelix
Čo je dôležité priRTB
STRATÉGIA
– Naplánovať si
rozpočty, akcie
(víkendové etc.
= zvýšenieCTR)
KREATÍVA
– Stratégia pri
tvorbe
– Testovanie
– Pravidelný
update (nová
kreatíva
PRAVIDELNE!)
OPTIMALIZÁCIA
– Kampaň
potrebuje zásahy
špecialistu a čas
na výsledky
ROZPOČET
– Mať pripravený
rozpočet -
je potrebný
min. zásahna
cieľovku
Performics
Čo je dôležité priRTB
Performics
LAUNCH LEARN
OPTIMIZE
Daniel Zaiček
– +421 91155 82 33
– daniel.zaicek@performics.com
ĎAKUJEM.
Performics

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