Se ha denunciado esta presentación.
Utilizamos tu perfil de LinkedIn y tus datos de actividad para personalizar los anuncios y mostrarte publicidad más relevante. Puedes cambiar tus preferencias de publicidad en cualquier momento.

Caaco dos 1213_mt071_r1_lectura_facil_pol_escriu

575 visualizaciones

Publicado el

aula acollida

Publicado en: Educación
  • Sé el primero en comentar

  • Sé el primero en recomendar esto

Caaco dos 1213_mt071_r1_lectura_facil_pol_escriu

  1. 1. EL POL FA ELS DEURES El Pol és un noi jove que té 14 anys. És de Granollers i viu al carrer Corró de Granollers amb els seus pares i el seu germà Toni. El Pol estudia a l'institut Carles Vallbona i fa 3r d'ESO. El Pol és un noi molt treballador i molt simpàtic. És alt i prim. Té el cabell curt i moreno i té els ulls marrons. Ahir va anar a la papereria perquè havia de comprar material per a l'institut. Va comprar tres llibretes, un Aula acollida Institut Carles Vallbona
  2. 2. llapis, un bolígraf vermell, un bolígraf blau, una carpeta, i dos llibres. Aquesta tarda és a casa fent els deures. El Pol escriu a sobre d'una taula de vidre. Ara fa uns problemes de matemàtiques amb un llapis perquè si s'equivoca pot esborrar amb la goma. Quan acabi de fer els deures anirà a jugar a futbol amb els seus amics.  Contesta les següents preguntes: 1- Com es diu el noi? 2- Quants anys té? 3- On viu? 4- Amb qui viu? Aula acollida Institut Carles Vallbona 2
  3. 3. 5- D'on és? 6- On estudia? 7- Quin curs fa? 8- Com és el Pol? 9- Com són els seus ulls? 10- Com és el seu cabell? 11- On va anar ahir? 12- Què va comprar? Aula acollida Institut Carles Vallbona 3
  4. 4. 13- On fa els deures el Pol? 14- Amb què fa els problemes? 15- Per què els fa amb llapis? 16- Què farà quan acabi els deures? DICTAT: Aula acollida Institut Carles Vallbona 4
  5. 5. Escriu les paraules que has escrit malament: Ara, escriu un text semblant, però més curt, a partir d'aquestes imatges: Aula acollida Institut Carles Vallbona 5
  6. 6. Aula acollida Institut Carles Vallbona 6

×